Homepage    |     Prijzen    |     Kliniek    |     Adres    |     Toegang    |     Kontakt    |     Linken

|  Français  |  English  |

Gluteoplastie

Bilversteviging

Een gebrek aan tonus van de bilspieren, een gewichtstoename door een plaatselijke vetafzetting, of een verlies van elasticiteit van de huid zijn de meest courante oorzaken van hangende, zware, lelijke billen.

De verslapping van de huid is een van de signalen van huidveroudering.

Gluteoplastie is een oplossing voor dit esthetische probleem: spandraadjes geven de billen hun ronding terug, zonder gebruik te maken van prothesen of ingewikkelde chirurgische ingrepen.

Het aanbrengen van de spandraadjes duurt ongeveer een uur en gebeurt onder plaatselijke verdoving. Ze worden ingebracht door kleine openingen die een litteken van vijf millimeter achterlaten maar na enkele maanden nauwelijks zichtbaar zijn. De elastische draadjes worden onderhuids in het vezelvetweefsel aangebracht, in de periferie van de spieren. Wanneer men ze spant, worden de bilspieren opgetrokken en krijgen de billen een mooie ronding en een stevig profiel.

Met een identieke techniek maar fijnere draadjes kan men de wenkbrauwen liften, de jukbeenderen hermodelleren, het profiel van de kin wijzigen, de onderzijde van de neus fijner maken en het gezichtsovaal verscherpen, met het effect van een microlift.

Sommige schoonheidsfouten die tot op heden moeilijk te behandelen waren, worden nu met de techniek van de spandraden eenvoudig, snel en veilig hersteld (als het nodig is kan men de draadjes weer verwijderen.

De resultaten zijn onmiddellijk, blijvend (de draadjes lossen niet op) en effectief.

De bijwerkingen (bloeduitstortingen, bloedgezwellen, pijn) zijn niet systematisch en hoe dan ook voorbijgaand..

Wenst u informatie die uw specifiek geval aanbelangt?
Kom dan op consultatie bij ons.